Faste læsere

Om mig

Mit billede
Fyn, Denmark
Startede som kystfisker og gik så over til at fiske på søerne på sjælland. En venlig sjæl tog mig med ud i hans båd og derefter startede jeg selv op med at dørve i en korsør pram på Halskov rev. Siden er det kun trolling der tæller. Jeg har været så heldig at kunne kombinere min hobby med mit arbejde.

onsdag den 13. oktober 2010

Påsketræf og Trollingmaster 2011.

Så er der købt færgebillet og bestilt værelse på Hotel Verona når der er Påsketræf og Trollingmaster 2011. Jeg glæder mig som en i H****de.
Jeg har min "normale" makker med, han skal dog nok lige have en oplæreing da han ikke har været ude og fiske siden sidste påsketræf.
Jeg når nok heller ikke ret meget ud resten af året, jeg har for meget arbejde og for lidt fritid. (Det sørger Team Chap for)

Nyt udstyr til båden bliver et oliefyr, jeg er ved at være gammel OG magelig, jeg frøs ad H****ede til tidligere i år da jeg var i Simris.

Ingen kommentarer: