Faste læsere

Om mig

Mit billede
Fyn, Denmark
Startede som kystfisker og gik så over til at fiske på søerne på sjælland. En venlig sjæl tog mig med ud i hans båd og derefter startede jeg selv op med at dørve i en korsør pram på Halskov rev. Siden er det kun trolling der tæller. Jeg har været så heldig at kunne kombinere min hobby med mit arbejde.

onsdag den 4. januar 2012

Året der gik.

2011 var året med mange laks i båden, selvom der var mindre fiskedage end i 2010.
Største laks i 2011 var på 14,92 kg.

Jeg nåede også at sejle rundt med Tv2 til DM i trolling.
http://www.tv2fyn.dk/article/304657?autoplay=1&video_id=41644
Fiskeriet gik dog ikke så godt.
En anden ting jeg fik lov til var at fremvise Simrad NSS7 sport også selv om jeg ikke har noget med Simrad at gøre, men stadig sjovt at prøve.
http://www.baadogfritid.dk/00428/00624/  Man skal ca. 14 min og 30 sek ind i programmet.

Nu glæder jeg mig til at det holder op med at blæse så jeg kan komme på vandet op teste den nye Lowrance HDS Gen2.

K&B til alle, vi ses på vandet.

Ingen kommentarer: