Faste læsere

Om mig

Mit billede
Fyn, Denmark
Startede som kystfisker og gik så over til at fiske på søerne på sjælland. En venlig sjæl tog mig med ud i hans båd og derefter startede jeg selv op med at dørve i en korsør pram på Halskov rev. Siden er det kun trolling der tæller. Jeg har været så heldig at kunne kombinere min hobby med mit arbejde.

onsdag den 19. maj 2010

Sorfware opdatering til Lowrance Broadband version 2.9.270

Ny software til verdens bedste radar, Lowrance Broadband radar.
Den nye forbedret software indeholder bla.:

Høj hastighed scanner rotation (36RPM) til rådighed, når de opererer i intervaller nedenfor 2nm. Dette resulterer i en 1,7 sekunder sweep gang kontra 2,4 sekunder.

Auto / manuel sidesløjfe undertrykkelse kontrol.

Lokale Interferens afvisning fra nærliggende elektronik.

Forbedring i fejl indberetning af radar til at bistå diagnosticering

Forbedring til "koldstart". Modified motor start rutine for at give tilstrækkelig drejningsmoment ved temperaturer under -8 ◦ C

Andre mindre fejlrettelser.

Forbedret puls radar interferens afvisning.

Forbedring radar behandling med Target Boost Off.

Nye funktioner for Lowrance HDS 3,0 software

MARPA målsøgning: Track op til 10 mål .* (kræver 10Hz position sensor).

Dual Guard zoner .*

Ingen kommentarer: